Pausa

Mai m’hauria imaginat que el temps passés tan ràpid.

Ja fa sis mesos que vaig començar i em sembla que fou ahir. Miro enrere i veig que hi ha feina feta, però alhora, penso que en podria haver fet més. La veritat, estic bastant content de com està quedant tot. Quan vaig començar, no tenia massa expectatives sobre el resultat final així que aquest em satisfà. Sí, quasi sempre es pot millorar, però arriba un moment en el que les coses s’han d’enllestir. I ja ha arribat.

És hora de fer una petita pausa.

Tinc la voluntat de seguir escrivint, però com recordareu, aquest bloc es desenvolupa amb i des d’un Treball de Recerca, així que, sis mesos desprès d’haver-lo començat, ara em toca lliurar-lo. Aquest, i no pas cap altre, és el motiu que m’empeny a fer un punt i a part fins, com a mínim, d’aquí a un mes.

Això, però, a l’hora, implica haver enllestit durant aquests últims dies els darrers retocs del treball, que he dividit en tres parts. Per una banda, aquesta que llegiu, s’encabeix dins de la primera, el recull d’escrits, opinions i notícies sobre el món 2.0 i Internet. D’altra banda, a l’apartat Treball de síntesi hi és la part teòrica i a Resultats de l’estudi ja està publicada la versió definitiva (1.1) dels resultats sobre la investigació sociològica.

Pretenc, això sí, seguir col·laborant a bitscatalans.com, bloc sobre tecnologia i 2.0 de la xarxa temàtica estol.cat al qual, aquest any, m’han donat la oportunitat d’escriure-hi.

Abans d’acabar, no m’agradaria passar pàgina sense haver agraït a tota la gent sense la qual, aquest treball no hagués estat possible.

Als blocaires que m’heu enllaçat, i a en Jordi Serra, per convidar-me a participar a Bits Catalans; al portal 3cat24.cat per la seva consideració de bloc del dia durant l’octubre de 2009; a tots i cada un dels que heu visitat aquest web, en especial a la Judit, que no faltava a la seva cita diària; als qui heu participat a l’estudi –que no en sou pocs—pel vostre temps (i a la Danae, evidentment, per proporcionar-me bona part dels enquestats), als qui, a l’hora, heu animat a altres a participar-hi i, per descomptat, a tots aquells que m’heu recolzat durant aquests més de 180 dies.

A tots vosaltres, gràcies de tot cor.

Fins aviat!

Fonts

Estol.cat (Artífecs): Bloc Bits Catalans

3cat24.cat (CCMA)

Quant a Josep Andreu Palacios Caballero
Una opinió fonamentada sempre és fruit d'alguna influència. Realment existeix una sola opinió sobre algú? Coneixeu-me (si voleu).

One Response to Pausa

  1. Marti casares says:

    Felicitats x la feina feta i records

Deixa un comentari

