Fill, tu i jo veurem tres pel•lícules junts a la setmana

Aquesta no serà una entrada com les que acostumo a fer; ha començat el curs escolar, moltes coses tornen a ser com eren (bé… potser totes no). En tot cas, jo sí segueixo abduït per el mateix sistema, ja repetitiu, que retrobo a cada curs, sense expectatives de canvi.

Avui m’ha arribat una recomanació sobre una entrevista que publica La Contra de LA VANGUARDIA i desprès de llegir-la m’he quedat sense paraules. He tingut ganes de canviar el món, de revelar-me, de capgirar el sistema educatiu…

Ja em trobo millor, gràcies, només era un cop al cap.

Jo sol no puc fer res, així que abans de dir res més us convido a que llegiu aquesta entrevista que també deixo enllaçada permanentment (Sobre l’Educació 2.0/Documents de referència).

“Hijo, tú y yo veremos tres películas juntos a la semana” (en castellà) (La Contra de la Vanguardia 16/09/09, per Victor-M. Amela)

Què us ha semblat?

Quant a Josep Andreu Palacios Caballero
Una opinió fonamentada sempre és fruit d'alguna influència. Realment existeix una sola opinió sobre algú? Coneixeu-me (si voleu).

One Response to Fill, tu i jo veurem tres pel•lícules junts a la setmana

  1. Quico Villà says:

    Llegir el llibre és molt interessant; al marge del llistat de pel.lícules que ens ofereix, ens fa veure que no tot és blanc ni negre, i que davant de la problemàtica de cada persona podem trobar alternatives, que no tot serveix per a tothom de la mateixa manera. El recomano.

Deixa un comentari

